Pokličite nas
080 88 77
Brezplačna dostava
za naročila višja od 50€
0

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.
 
Lastnik in upravitelj spletne trgovine je podjetje Konstill d.o.o. Ob prijavi v sistem spletne trgovine ima obiskovalec možnost pridobiti uporabniško ime in geslo, s katerima ob vsakem obisku spletne trgovine dostopa do svojega računa. Če uporabnik opravi nakup kot gost ne pridobi uporabniškega profila. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine in potrošnikom. 
 

Cene in ažurnost podatkov

Vse cene so v EUR in vključujejo DDV. Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti tudi svojo davčno številko.
Ponudnik skuša čim bolje skrbeti ter zagotavljati  ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletu. Kljub temu, pa se lastnosti artiklov, dobavni rok in cena spreminjajo, tako obstaja možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, se kupca obvesti o spremembah ter omogoči preklic ali zamenjavo naročenega artikla.
 

Dobavni rok artiklov na zalogi: običajno 2-3 delovne dni

V primeru da artikla ni na zalogi, vam pri artiklu piše dobavni rok. (Gumi preproge in korita lahko 2-4 tedne).

 
V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
 
Vse fotografije artiklov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. 
 

Naročanje

Naročanje poteka prek Interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah izdelkov.
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki  jih je kupec izbral. Kupcem, ki so ustvarili uporabniški račun so izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila vselej dostopni v spletni trgovini v rubriki Moj račun. O morebitni spremembi naročila  oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na email naslov info@avtopreproge.si, kjer mora navesti tudi številko nakupa, ki je omenjena v elektronskem sporočilu o nakupu.
 
Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračanja blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec ima pravico, da kupljeno blago vrne brez kakršnekoli odškodnine. 

Po Zakonu o varstvu potrošnikov (Ur.List RS,št.98/2004, 126/07)  1 odstavku 43 člen.

 

Potrošnik ima pravico pisno obvestiti ponudnika najkasneje v 14 (štirinajstih) dneh od prejetja blaga, da odstopa od pogodbe ne, da bi navedel razlog za odstop,  in sicer na kontaktni e-mail info@avtopreproge.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 30 (tridesetih) dneh po sporočilu o odstopu od nakupa. (3. odstavek 43d.člena)

V tem primeru kupec sam poravnava stroške, ki nastanejo ob vračilu kupljenega artilkla. 

Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Denar vrnemo na vaš transakcijski račun v najkrajšem možnem roku, najkasneje 14 delovnih dni od prejema vrnjenih artiklov!  Pisno nam sporočite tudi TRR, na katerega želite vračilo denarja.
 
Reklamacije blaga sprejemamo na preko spletnega obrazca, ki je dostopen na tej povezavi: Reklamacije in servis
 

Stvarna napaka 

Po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) je napaka stvarna:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu in v 24 MESECIH od prevzema blaga. Za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih oz. 24 MESECIH od prevzema prodajalec ne odgovarja več. kupec lahko zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik lahko uveljavlja samo tiste zahtevke, ki jih podjetje dejansko lahko izpolni (npr. ne more zahtevati popravila, če to ni mogoče, ali zamenjave, če takšnega izdelka ni več v prodaji), po drugi strani pa podjetje ne more samo odločiti, na kakšen način bo ugodilo potrošnikovi zahtevi (npr. ponudba dobropisa ni pravilna).

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

Če podjetje neupravičeno zavrne potrošnikovo zahtevo iz naslova stvarne napake, naj mu izdelek z napako zamenja z novim ali mu vrne plačani znesek ali odpravi napako, lahko tržni inšpektor izda odločbo, s katero podjetju odredi, naj ugodi zahtevi. Odločbo lahko izda le, če med potrošnikom in podjetjem ni spora o obstoju napake ali če potrošnik predloži mnenje sodnega izvedenca ali če je napaka na drug način nedvomno dokazana. Hkrati lahko tržni inšpektor z globo ukrepa zoper podjetje, ki v roku ne ugodi potrošnikovi zahtevi ali mu ne poda pisnega odgovora.

Načini plačila

  • Po povzetju: plačilo z gotovino, ter plačilno ali kreditno kartico ob prevzemu naročenih izdelkov na izbranem naslovu. 
  • Informativni izračun (predračun) ali preko spletne spletna banke: plačilo po informativnem izračunu, ki ga kupec prejme na email naslov se izda izda samodejno ob naročilu kupca. Blago se odpremi šele po prilivu sredstev na transakcijski račun podjetja in se ne izdaja ob poslanem potrdilu kupca o izvedenem plačilu! Kupec pri plačilu na podlagi informativnega izračuna z nakazilom preko spletne banke nima dodatnih stroškov!
  • Pri osebnem prevzemu je možno samo plačilo s kreditno ali plačilno kartico preko POS terminala. Plačilo z gotovino ni možno.
  • Plačilo preko sistema PayPal 
  • S plačilnimi karticami Visa, Mastercard  preko plačilnega sistem Paywiser. Plačilo se stranki odtegne ob naročilu. Več o katričnih plačilih in plačilnem sistemu Paywiser si lahko preberete na povezavi http://docs.paywiser.eu
 
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna 24 ur na dan v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun > Zgodovina naročil)